Vracení zboží

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ BEZ UDÁNÍ DŮVODU 

V plné výši proplatíme pouze to zboží, které nejeví známky opotřebení a je tedy možné jej znovu nabídnout k prodeji. 

Postup vrácení:

  • Vyplňte náš formulář - Reklamace a vracení zboží ve 14 denní lhůtě
  • Zboží vložte do kartonové krabice a vyplňte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem přepravy
  • Zboží s vyplněným formulářem zašlete na níže uvedenou adresu s odkazem pro sledování zásilky buď na e-mail: info@fachos.cz  nebo na tel: +420 775 973 715
  • Peníze vracíme nejpozději do 7 dnů od doručení balíčku.

Adresa pro vrácení:

Jana Pavlovská

Školská 30

Praha 1, 11000

Zboží neposílejte na dobírku, balíček by se automaticky vrátil zpět

 

REKLAMACE 

V případě reklamace máme ze zákona 30 dní na její vyřízení. Každopádně reklamací máme jen minimum a řešíme je opravdu rychle, většinou do týdne. Jak postupovat v případě reklamace zboží:

Postup reklamace:

  • Vyplňte náš formulář: Reklamace a vracení zboží ve 14 denní lhůtě
  • Zboží vložte do kartonové krabice a vyplňte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem přepravy
  • Zboží s vyplněným formulářem zašlete na níže uvedenou adresu s odkazem pro sledování zásilky buď na e-mail: info@fachos.cz nebo na tel: +420 775 973 715. Bez odkazu pro sledování nemusí být balíček doručen.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Jana Pavlovská

Školská 30

Praha 1, 11000

Zboží neposílejte na dobírku, balíček by se automaticky vrátil zpět

Jak je to s dopravným:

V případě uznané reklamace vám uhradíme dopravné ve výši naší nejlevnější dopravy.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení