Reklamace a vrácení zboží

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ BEZ UDÁNÍ DŮVODU

 

 

Postup vrácení:

  • Vyplňte náš univerzální formulář
  • Zboží vložte do kartonové krabice a vyplňte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem přepravy
  • Zboží s vyplněným formulářem zašlete na níže uvedenou adresu s odkazem pro sledování zásilky buď na e-mail: info@fachos.cz nebo na tel: +420 732 984 479. Bez odkazu pro sledování nemusí být balíček doručen.
  • Peníze vracíme nejpozději do 7 dnů od doručení balíčku.

Adresa pro vrácení:

Jana Pavlovská (Fachos.cz)

Školská 30

Praha 1, 11000

Zboží neposílejte na dobírku, balíček by se automaticky vrátil zpět

Jak je to s dopravným:

Dopravu nevyhovujícího zboží k nám si hradí kupující sám. Dopravné, které bylo zaplaceno v rámci vystavené faktury bude vrácené zpět kupujícímu.

  

REKLAMACE 

V případě reklamace máme ze zákona 30 dní na její vyřízení. Každopádně reklamací máme jen minimum a řešíme je opravdu rychle, většinou do týdne. Jak postupovat v případě reklamace zboží:

Postup reklamace:

  • Vyplňte náš univerzální formulář
  • Zboží vložte do kartonové krabice a vyplňte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem přepravy
  • Zboží s vyplněným formulářem zašlete na níže uvedenou adresu s odkazem pro sledování zásilky buď na e-mail: info@fachos.cz nebo na tel: +420 732 984 479. Bez odkazu pro sledování nemusí být balíček doručen.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Jana Pavlovská (Fachos.cz)

Školská 30

Praha 1, 11000

Zboží neposílejte na dobírku, balíček by se automaticky vrátil zpět

Jak je to s dopravným:

V případě uznané reklamace uhradíme Vaše náklady spojené s dodáním zboží k nám v maximální výši naší nejlevnější dopravy.