Vracení zboží
VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
Postup vrácení:
- Vyplňte náš univerzální formulář
- Zboží vložte do kartonové krabice a vyplňte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem přepravy
- Zboží s vyplněným formulářem zašlete na níže uvedenou adresu s odkazem pro sledování zásilky buď na e-mail: info@fachos.cz nebo na tel: +420 775 973 715. Bez odkazu pro sledování nemusí být balíček doručen.
- Peníze vracíme nejpozději do 7 dnů od doručení balíčku.
Adresa pro vrácení:
Jana Pavlovská
Školská 30
Praha 1, 11000
Zboží neposílejte na dobírku, balíček by se automaticky vrátil zpět
REKLAMACE
V případě reklamace máme ze zákona 30 dní na její vyřízení. Každopádně reklamací máme jen minimum a řešíme je opravdu rychle, většinou do týdne. Jak postupovat v případě reklamace zboží:
Postup reklamace:
- Vyplňte náš univerzální formulář
- Zboží vložte do kartonové krabice a vyplňte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem přepravy
- Zboží s vyplněným formulářem zašlete na níže uvedenou adresu s odkazem pro sledování zásilky buď na e-mail: info@fachos.cz nebo na tel: ++420 775 973 715. Bez odkazu pro sledování nemusí být balíček doručen.
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
Jana Pavlovská
Školská 30
Praha 1, 11000
Zboží neposílejte na dobírku, balíček by se automaticky vrátil zpět
Jak je to s dopravným:
V případě uznané reklamace uhradíme vaše náklady spojené s dodáním zboží k nám, ale pouze v maximální výši naší nejlevnější dopravy.